Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Pažingsniui


1. VU studentai ir darbuotojai, norintys naudotis VPN paslauga, turi būti užsiregistravę VU E. tapatybių valdymo sistemoje (https://id.vu.lt )

 

2. Žemiau galite pasirinkti VPN diegimo instrukciją pagal Jūsų kompiuteryje naudojamą operacinę sistemą ir prisijungimo būdą.

VU Cisco AnyConnect VPN (rekomenduojamas būdas)


Kiti būdai

Pastaba

IPSec ir PPTP prisijungimo būdai palikti tik suderinamumo sumetimais.

Šiuos būdus naudokite tik jei niekaip nepavysta įdiegti ar prisijungti su AnyConnect VPN.

VU Cisco IPSec VPN

VU PPTP VPN (jei nėra galimybės naudoti Cisco VPN)

 

3. Pirmą kartą prisijungę prie VU VPN, patikrinkite VPN veikimą adresu www.tinklas.vu.lt/ip. Toliau VU VPN teikiamomis paslaugomis galėsite naudotis kaip įprasta: naršyti VU bibliotekos prenumeruojamose duomenų bazėse, naudotis kitomis VU tinkle veikiančiomis paslaugomis.

4. Baigę darbą nepamirškite atsijungti nuo VU VPN. Kaip tai padaryti, nurodyta kiekvienos aukščiau paminėtos instrukcijos pabaigoje. 


Pagalba

Jei iškilo problema ir atsakymo į Jums kilusį klausimą nėra dažnai užduodamų klausimų sąraše, o visus žingsnius atlikote pagal aprašytas instrukcijas, tuomet prašome kreiptis nurodytais kontaktais.

Išsamiai aprašytą problemą išspręsti lengviau, todėl pateikite kuo daugiau konkrečios informacijos:

  • Jūsų Vardas, Pavardė, VPN naudojamas prisijungimo vardas;
  • kokia operacinė sistema naudojama kompiuteryje ar įrenginyje (pvz. Windows 7 64 bitų, Mac OS X 10.7 Lion, Android 4.0 ir pan.);
  • kokį VPN prisijungimo būdą naudojate (PPTP arba Cisco) arba nuoroda, pagal kurias instrukcijas buvo jungiamasi;
  • iš kur bandėte jungtis (namai, darbovietė, bendrabutis ir pan.);
  • naudojamas stacionarus ar nešiojamas kompiuteris;
  • kokiu būdu kompiuteris pajungtas prie interneto (pvz. laidu ar belaidžiu tinklu (Wi-Fi) per maršrutizatorių, mobiliu modemu (pvz. Mezon arba mobilaus ryšio operatoriaus įranga));
  • ar kompiuteryje naudojamos papildomai įdiegtos antivirusinės/ugniasienės programos (pvz. Kaspersky, ESET, Norton ir pan.);
  • sistemos rodomas klaidos kodas ir pranešimo turinys.