Skip to end of metadata
Go to start of metadata

UAB BITĖ LIETUVA" POKALBIAI IR TARIFAI


Patiksliname, kad prašymą dėl tarnybinio mobiliojo ryšio suteikimo, perkėlimo ar atsisakymo prašome pateikti DVS Avilys :
„Dokumentai“ - „Naujas vidaus dok.“ -
Prašymas ITPC dėl tarnybinio mobiliojo telefono ryšio paslaugos suteikimo, atsisakymo ar perdavimo

Atmintinė, skirta tarnybiniam naudojimui Vilniaus universiteto darbuotojams, turintiems tarnybines mobiliojo ryšio SIM korteles, rasite VU INTRANETE.

INFORMACIJĄ APIE ATSISKAITYMĄ UŽ NAUDOJIMĄSI MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGOMIS RASITE ČIA


UAB BITĖ LIETUVAskambučių kainos padidinto tarifo numeriais (Informaciniai, aptarnavimo ir taksi): https://www.bite.lt/pagalba/trumpieji-numeriai

UAB „BITĖ LIETUVA" paslaugų teikimo sąlygos: https://www.bite.lt/pagalba/paslaugu-teikimo-taisykles




Informacija turintiems universitetines SIM korteles dėl numerių perkėlimo į UAB BITĖ LIETUVA" vasario mėnesį

Informuojame, kad keičiasi VU judriojo (mobiliojo) ryšio operatorius, naujasis paslaugų tiekėjas -  UAB „Bitė Lietuva“. Mobiliojo ryšio abonentų perkėlimas numatytas vasario mėnesio pradžioje. Fakultetų padalinių atsakingiems asmenims 2020-01-27 – 2020-01-31 laikotarpiu  bus išdalintos naujos paprastos SIM kortelės(kiekvienam po dvi: paprasta ir su el. parašu).

Po numerio perkėlimo veiks tik paprasta SIM kortelė, o norint naudotis el. parašu reikės atvykti į „Bitės“ saloną ir aktyvuoti SIM kortelę su el. parašu (dėl saugumo reikalavimų procedūrai negalime el. parašo aktyvuoti iškart).

Salonų sąrašas, jų darbo grafikas skelbiamas - https://www.bite.lt/salonai. Patiksliname, kad į saloną atvykus aktyvuoti SIM kortelės su el. parašu būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą.

 

Kaip vyks numerio perkėlimas?

  1. Prieš numerio perkėlimą informuosime Jus SMS žinute.
  2. Numerio perkėlimo dieną turėkite naują SIM kortelę. Numerio perkėlimas vyksta nakties metu. Praradę senojo operatoriaus ryšį telefone, įsidėkite naują UAB „Bitė Lietuva“ kortelę. Šį veiksmą galite atlikti ir ryte. Visais atvejais būtina išjungti ir vėl įjungti telefoną. Atlikus minėtas operacijas, SIM kortelė prisijungs prie naujo operatoriaus.
  3. SIM kortelei registruojantis prie tinklo, telefonas gali paprašyti PIN kodo. Jis bus nurodytas ant įprastos SIM kortelės.


D.U.K.

  1. Paslaugų teikėjas keičiasi, nes UAB „ Bitė Lietuva“ paslaugų įsigijimo konkurso metu pasiūlė palankiausias paslaugų teikimo sąlygas bei įkainius.
  2. Patiksliname, kad bus perkeliamos tik pokalbių planus palaikančios SIM kortelės. Interneto ir telemetrijos planus teikiantis operatorius („Tele 2“) kol kas išlieka tas pats.
  3. Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  4. Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:Įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senojo operatoriaus SIM kortelę ir įdėkite naują UAB „Bitė Lietuva“ SIM kortelę; 
  5. Paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  6. SIM kortelei neveikiant, palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo.
  7. PIN kodas (keturių skaitmenų) skirtas telefono apsaugai. Jį galite keisti telefono meniu, vadovaudamiesi telefono vartotojo instrukcijomis.
  8. Jei 3 kartus neteisingai surinkote PIN kodą ir užblokavote SIM kortelę, ją galite atblokuoti įvedę PUK kodą. Jį galite rasti ant kortelės, iš kurios išsilaužėte SIM kortelę.
  9. SVARBU: keičiant SIM kortelę pasitikrinkite ar adresų knygelės adresatai yra išsaugoti įrenginyje, nes naujai suteikta kortelė bus tuščia.
    1. Kaip tai padaryti Apple OS telefone: https://support.apple.com/lt-lt/HT202340.
    2. Kaip tai padaryti Android OS telefone: https://www.samsung.com/lt/support/mobile-devices/kaip-perkelti-adresatus-is-galaxy-telefono-atminties-i-sim-kortele/. Kilus papildomiems klausimams dėl kontaktų perkėlimo, rekomenduojame kreiptis į artimiausią Bitės saloną.

 

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė neveikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą numeriu  VU ITPC kontaktiniu numeriu 8 5 236 6200.




Naudojantiems iPhone: instrukciją, kaip įsijungti HotSpot paslaugą, rasite čia: http://www.downloadpangu.org/personal-hotspot.html


VU judriojo (mobiliojo) ryšio paslaugų teikimas iki numerių perkėlimo datos:
Jei su naująja TELE2 SIM kortele nepavyksta prisijungti prie interneto: instrukciją, kaip koreguoti APN parametrus, rasite čia:  http://www.mydroid.lt/naujienos/tele-2-apn-nustatymai-ka-daryti-jei-neveikia-internetas/
TELE2 skambučių kainos padidinto tarifo numeriais (Informaciniai, aptarnavimo ir taksi) : http://tele2.lt/privatiems/trumpieji-numeriai/informacija
Atmintinė, skirta tarnybiniam naudojimui Vilniaus universiteto darbuotojams, turintiems tarnybines mobiliojo ryšio SIM korteles, rasite VU INTRANETE.
INFORMACIJĄ APIE ATSISKAITYMĄ UŽ NAUDOJIMĄSI MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGOMIS RASITE ČIA.