Skip to end of metadata
Go to start of metadata

UAB BITĖ LIETUVA" POKALBIAI IR TARIFAI


Patiksliname, kad prašymą dėl tarnybinio mobiliojo ryšio suteikimo, perkėlimo ar atsisakymo prašome pateikti DVS Avilys :
„Dokumentai“ - „Naujas vidaus dok.“ -
Prašymas ITPC dėl tarnybinio mobiliojo telefono ryšio paslaugos suteikimo, atsisakymo ar perdavimo

Atmintinė, skirta tarnybiniam naudojimui Vilniaus universiteto darbuotojams, turintiems tarnybines mobiliojo ryšio SIM korteles, rasite VU INTRANETE.

INFORMACIJĄ APIE ATSISKAITYMĄ UŽ NAUDOJIMĄSI MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGOMIS RASITE ČIA


UAB BITĖ LIETUVAskambučių kainos padidinto tarifo numeriais (Informaciniai, aptarnavimo ir taksi): https://www.bite.lt/pagalba/trumpieji-numeriai

UAB „BITĖ LIETUVA" paslaugų teikimo sąlygos: https://www.bite.lt/pagalba/paslaugu-teikimo-taisykles


Naudinga informacija ŠU darbuotojams po universitetų apjungimo:

D.U.K.

  1. Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai. Įvykus numerio perkėlimui nuo ŠU į VU m. parašo paslauga(jei buvo naudotasi prieš tai) neveiks. Tokiu atveju dėl m. parašo paslaugos užsakymo būtina atvykti į Bitės saloną su asmens dokumentu.
  2. Po numerio perkėlimo turi veikti SIM kortelė, kuria naudojotės prieš tai. Jeigu po numerio perkėlimo SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:Įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. 
  3. Paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  4. SIM kortelei neveikiant, palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo.
  5. PIN kodas (keturių skaitmenų) skirtas telefono apsaugai. Jį galite keisti telefono meniu, vadovaudamiesi telefono vartotojo instrukcijomis.
  6. Jei 3 kartus neteisingai surinkote PIN kodą ir užblokavote SIM kortelę, ją galite atblokuoti įvedę PUK kodą. Jį galite rasti ant kortelės, iš kurios išsilaužėte SIM kortelę.

 

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė neveikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo numerio perkėlimo, kreipkitės į VU ITPC kontaktiniu numeriu 8 5 236 6200.