Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Vilniaus universitete veikia E. tapatybių valdymo sistema - centralizuotai teikiamų VU e. paslaugų  prieigos duomenų ( slaptažodžio bei el.pašto adreso) tvarkymo savitarnos sistema, pasiekiama adresu id.vu.lt

E. tapatybių valdymo sistemoje (VU darbuotojams ir studentams) galima:

  • Sužinoti savo prieinamas (užsakytas) VU el. paslaugas;
  • Pasikeisti bendrą visoms e. paslaugoms slaptažodį;
  • Atnaujinti el. pašto adresą pasikeitus vardui, pavardei ar padaliniui.

VU e. paslaugos skelbiamos tinklalapyje www.vu.lt/it/epaslaugos

Registracija

Susikurti naudotojo paskyrą E. tapatybių valdymo sistemoje galima adresu id.vu.lt (spauskite mygtuką REGISTRUOTIS).

Jei anksčiau sistemoje nesiregistravote, tai reikėtų padaryti nedelsiant. Neregistruoti naudotojai negali pasikeisti senų ir pamirštų slaptažodžių, kurie galioja e. paslaugose, atnaujinti el. pašto adresų .



Svarbu!

  • Kontaktai pamirštų prisijungimo duomenų priminimui. Pasitvirtikus šiuos kontaktus galėsite gauti nuorodas slaptažodžio pasikeitimui bei prisijungimo vardo priminimui.
  • Saugumo klausimai. Pildydami saugumo klausimus galite įvesti atsakymus ir nesusijusius su pateiktais klausimais. Svarbiausia, kad atsakymus atsimintumėte ir jie nebūtų lengvai atspėjami kitiems. Saugumo klausimai yra pastovūs ir padės pasikeisti pamirštą slaptažodį, kuris keičiamas kas 84 dienos. Pamiršę saugumo klausimus negalėsite savarankiškai pasikeisti pamiršto slaptažodžio ir turėsite kreiptis į pagalbos tarnybą.
  • Prisijungimo vardai registruojantis yra suteikiamas  unikalus identifikatorius (eiD), su kuriuo jungiasi  prie VU informacinių sistemų visomis savo rolėmis.
  • Jei VU el. pašto adresą turėjote anksčiau, sistema suras ir panaudos esamą adresą ir prisijungimo vardą. Seną el. pašto adresą atnaujinti galėsite pirmą kartą prisijungę prie sistemos.
  • Jei kartu VU studijuojate ir dirbate, registruotis reikės tik vieną kartą.
  • Studijuojantiems daugiau nei vienoje specialybėje registruotis taip pat reikia tik vieną kartą.
  • Jei pasikeitėte pavardę ar perėjote į kitą fakultetą ir sistemoje neleidžia keisti el. pašto adreso, reiškia studentų DB nėra atnaujinti Jūsų duomenys. Šiuo klausimu reikėtų kreiptis į savo padalinio administraciją.

Pagalba ir kontaktai

Jei turite dažnai užduodamuose klausimuose neatsakytų klausimų ar iškilo nesklandumų, prašome kreiptis nurodytais kontaktais.

  • No labels