Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Klausimai


1. Kaip gauti pagalbą savo nutolusiame kompiuteryje per internetą?

  1. Parsisiųskite TeamViewer Quick Support klientą į savo kompiuterį iš šios nuorodos.
  2. Paleidę išsaugotą programos failą pamatysite langą:

Iš jo administratoriui padiktuokite savo ID ir slaptažodį.

2. Neatsidaro Excel dokumentai iš interneto

Problema

Excel neatidaro iš interneto arba VU IS parsiųstų .xls dokumentų.


Tam yra dvi priežastys:

  • Išsaugotas failas turi Protected atributą (Windows failų sistemos lygyje)
     
  • Nesutampa plėtinys ir turinys (vietoje tikro xls pakišamas pervadintas html)


Šito Excel'iui yra ryškiai per daug ir jis atsisako rodyti failą.


Sprendimas

  1. Failo nustatymuose pasirinkti Unblock
  2. Išjungti failų tikrinimą ir Protected view
  3. Exportuoti iš sistemos teisingą formatą


Galima kombinuoti 1 ir 2 būdus, bet tai nėra ideali praktika. Naudotojas turi elgtis sąmoningai, nes sumažėja apsaugų nuo neatsargumo.


3. Kas gali užsakyti kompiuterių programas ir registruoti jų diegimus?

Kompiuterių programas užsakytį ir jas registruoti Kompiuterių programų diegimų (KPD) registre gali tik kamieninio padalinio vadovo paskirtas padalinio licencijų administratorius.

4. Ar gali Vilniaus universiteto studentai naudotis savo kompiuteriuose programas su universitetinėmis licencijomis?

Šiuo metu kompiuterių programas su universitetinėmis licencijomis (tame tarpe ir Windows) turi teisę naudotis tik universiteto darbuotojai.

5. Kodėl nepavyksta suaktyvinti programos per kms.vu.lt serverį?

  • MS programas per KMS serverį galima aktyvuoti tik esant VU kompiuterių tinkle. Patikrinkite www.tinklas.vu.lt/ip , ar esate VU kompiuterių tinkle;
  • Esant ne VU kompiuterių tinkle (pvz. iš namų) ar iš „eduroam“ belaidžio tinklo, galima aktyvuoti prisijungus per VU VPN;
  • Prieš atlikdami aktyvavimo procedūrą patikrinkite, ar jūsų kompiuteryje teisingai nustatyta data, laikas ir laiko juosta (time zone);
  • Komandos turi būti vykdomos sistemos administratoriaus teisėmis;
  • Patikrinkite, ar kompiuterio neblokuoja ugniasienė (ar galite prisijungti prie kms.vu.lt TCP 1688 prievado).


  • No labels