Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Klausimai

1. Ką daryti pamiršus VU E. tapatybės prisijungimo vardą?

Prašome kreiptis į VU ITPC Naudotojų konsultavimo tarnybą šiais kontaktais. Nurodykite savo vardą, pavardę, fakultetą ir, jei esate studentas, studento registracijos/pažymėjimo Nr.


2. Ką daryti pamiršus VU E. tapatybės slaptažodį?

Pamirštą slaptažodį galima pasikeisti šiais būdais:

  • Jei registracijos metu esate patvirtinęs savo išorinį el.pašto adresą arba atsakęs į saugumo klausimus,  pasinaudokite funkcija  „Pamiršote slaptažodį?“.
  • Jei išorinio el.pašto adreso nesate patvirtinęs arba saugumo klausimų neužpildėte arba jų neatsimenate, kreipkitės į VU ITPC Naudotojų konsultavimo tarnybą šiais kontaktais. Nurodykite savo vardą, pavardę, fakultetą ir, jei esate studentas, studento registracijos/pažymėjimo Nr. Kai Jūsų senas slaptažodis bus panaikintas, VU E. tapatybių valdymo sistemoje (id.vu.lt) galėsite registruotis iš naujo bei įvesti naują slaptažodį.


3. Kodėl reikia taip dažnai keisti slaptažodį?

Universitete galiojanti slaptažodžių keitimo tvarka yra nustatyta vadovaujantis elektronių duomenų saugos reikalavimais bei rekomendacijomis ir atsižvelgiant į turimas technines galimybes. Jei įdomu, siūlome susipažinti su vienu iš teisės aktų, reglamentuojančių elektroninių duomenų saugą valstybės institucijose ir įstaigose. Vadovaujantis 5.14.7.1. punktu, „slaptažodis turi būti keičiamas ne rečiau kaip kas 3 mėnesius“.

  • No labels